.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عقب نشینی و تغییر مسیر تانک‌های رژیم صهیونیستی
سخنگوی القسام با بیان اینکه کشتار کودکان و بمباران بیمارستانها، تنها دستاورد دشمن در این جنگ است،خبر داد که تانکهای رژیم صهیونیستی با مقاومت سرسختانه نیروهای مقاومت مجبور به عقب‌نشینی شده اند.
عقب نشینی و تغییر مسیر تانک‌های رژیم صهیونیستی

ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- خبر داد که تانکهای رژیم صهیونیستی با مقاومت سرسختانه نیروهای مقاومت روبرو شده و درگیریهای شدید آن را مجبور به عقب‌نشینی و تغییر مسیر کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای مقاومت تانکها و خودروهای زرهی صهیونیستها را منهدم می‌کنند، گفت: درگیری نابرابر است، ولی باعث شده قدرتمندترین نیروی منطقه بترسد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امروز شنبه خبر داد که در جریان درگیریهای امروز در غزه، ۵ نفر دیگر از نیروهای خود را از دست داده است.

 

منابع اسرائیلی اذعان کردند که ۴ نفر از سربازان کشته شده کماندو و چترباز بودند که بر اثر انفجار تونل کشته شدند و یک افسر و ۴ سرباز نیز به شدت مجروح شدند.

 

سخنگوی القسام با بیان اینکه کشتار کودکان و بمباران بیمارستانها، تنها دستاورد دشمن در این جنگ است، تصریح کرد: انتقامگیری آسان و سریع، فقط برای جلب رضایت جبهه داخلی [صهیونیستی] است.

 

وی با اشاره به ثبت و ضبط انهدام بیش از ۱۶۰ خودروی نظامی صهیونیستی در این جنگ، تأکید کرد: جانفشانی نیروهای مقاومت ما، مقدمه پیروزی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.